Subject: FW: Sitika ligipääs
From: "Tiina Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:20:40 +0300

Tere Heli

Ole palun hea ja registreeri see kiri.

Aitäh

Tiina

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Tiina Sutt
Sent: Monday, June 30, 2025 4:39 PM
To: 'Aimur Liiva' <[email-masked]>
Subject: RE: Sitika ligipääs

Tere

Aitäh teile info eest!

Kinnitame teie taotluse riskianalüüsi pikendamise kohta.

Selle esitamistähtaeg on 14.07.2025.a

Tervitades

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Aimur Liiva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 30, 2025 3:47 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Re: Sitika ligipääs

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Informeerin, et Kiili valla asjakohane määrus on vastu võetud.

 <https://www.riigiteataja.ee/akt/428062025073>
https://www.riigiteataja.ee/akt/428062025073

Sitika täitmisega olen jõudumööda tegelenud, aga paluksin võimalusel paar
päeva ajapikendust.

Aimur Liiva

vallavanem

679 0261 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Aimur Liiva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thursday, 5. June 2025 at 15:38
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Re: Sitika ligipääs

Esimese hooga küsin sellist asja, et linnukesed on kastidesse juba kellegi
poolt ära tehtud ning ilmtingimata ei ühti selle ettekujutusega, mis minul
ilmaelust on. Koolilõuna teenus kindlasti ei kuulu kriitiliste hulka jne,
jne.

Ehk siis kes need valikud on teinud ja kas need peavad jääma paika?

Aimur Liiva

vallavanem

679 0261 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Tiina Sutt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thursday, 5. June 2025 at 15:02
To: Aimur Liiva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sitika ligipääs

Tere taas

Kasutajakonto on loodud ja keskkonda saate sisse logida aadressilt –
<https://sitikas-risk.valitsus.ee/> https://sitikas-risk.valitsus.ee/

Juhul kui on küsimusi, siis vastan neile heameelega ja vajadusel saan
tulla teie juurde erinevaid teemasid arutama.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Aimur Liiva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 5, 2025 2:43 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Re: Sitika ligipääs

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Aitäh!

36704162729

Aimur Liiva

vallavanem

679 0261 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Tiina Sutt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Date: Thursday, 5. June 2025 at 14:35
To: Aimur Liiva < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Sitika ligipääs

Tera Aimur

Ma heameelega teen Sitikas Riski kasutajakonto, kuid palun saada selleks
oma isikukood.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Aimur Liiva < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 5, 2025 2:03 PM
To: Tiina Sutt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Sitika ligipääs

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun ligipääsu keskkonnale.

Aimur Liiva

vallavanem

679 0261 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.